blog

The Smell of Football

4 marca 2013 // Brak komentarzy

John Anthony Portsmouth Football Club Westwood, wcześniej znany pod nazwiskiem John Anthony Westwood, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych kibiców na Wyspach. Facet jest przerysowany w swoim kibicowaniu aż do bólu, ale robi to w celowy i świadomy sposób. Na trybunie pełnej casualowych fanów incognito gość …

Zoran Lucic to grafik z Bośni, który zasłynął serią plakatów z legendarnymi zawodnikami. Miesza klasyczne zdjęcia z nowoczesną ikonografią, z bardzo dobrym skutkiem. Poniższe plakaty są do kupienia TUTAJ spieszcie się, są limitowane po 50 sztuk na projekt. Więcej jego prac możecie sprawić pod adresem …

Wszyscy wiemy że Rosja kibicowsko jest mocna, a Rosjanie po prostu kochają Casual. Bardzo dużo ekip naśladuje ten styl i scena jest zdecydowanie mocniej rozwinięta niż u nas. Może wynika to z tego, że tam, jeżeli jest się obrotnym, można zarobić znacznie więcej niż u …

Richard Swarbrick to animator i grafik na co dzień pracujący w Londynie. Inspiruje się piłką i stara się pokazać jej magię na swój indywidualny sposób. Poniżej jego prace, polecamy sprawdzić wszystkie a przede wszystkim pierwszy film, poświęcony Garethowi Bale gdy w pojedynkę rozniósł Inter. Filmik …

Francja raczej nie jest pierwszym krajem, który przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o popularność kultury Casual. Jednak całkiem sporo się tam dzieje. Przykładem tego może być produkcja zinu Arrogance & Elegance (swoją drogą to naprawdę świetna nazwa). Zin jest bardzo porządnie zrobiony i zawiera …

Na tym polega udany product placement. Swoją drogą, czy nie mieliście poczucia, oglądając tytułowy film, że powstał głównie w celu promocji marki Fila? Po premierze filmu w 2009 roku dało się zauważyć wzrost zainteresowania stylem rodem z lat osiemdziesiątych na angielskich trybunach. Inny przykład komercjalizacji …

Chase & Status

21 sierpnia 2012 // Brak komentarzy

Podobno kres awantur na trybunach Angielskich stadionów wcale nie położyła Margaret Thatcher z swoją restrykcyjną polityką karania kibiców i CCTV. Tylko rozwój sceny rave, popularność imprez z pod znaku Acid house i finalnie popularność piguł. Kibice stwierdzili że zamiast lać się po mordach bardziej opłaca …

1 10 11 12